Fintin – kompleksowe finansowanie, gdziekolwiek potrzebujesz
- 02.12.2021
- 5 min
Sektor finansowy stale się rozwija wprowadzając ciągle nowe innowacje, odpowiadające zarówno na potrzeby rynku, jak i na wymagania klientów. Płatności gotówkowe, spotkania twarzą w twarz z konsultantami, nawet wypłaty z bankomatów to już przeszłość, a cyfrowe interakcje stają się priorytetem. Jak pomóc firmom odnieść sukces w tym dynamicznym środowisku? Fintin, nasza innowacyjna platforma finansowa, jest przykładem rozwiązania wspierającego nowoczesne zmiany technologiczne.
Cyfrowa rewolucja w ciągle zmieniającym się świecie
Gwałtowny rozwój technologiczny branży usług finansowych w ostatnich latach spowodował jej ogromny rozkwit. Pojawiły się też wyzwania, zwłaszcza jeśli chodzi o rolę sektora, jego strukturę i konkurencję na rynkach, na których działa. Dlatego też instytucje finansowe szukają nowych rozwiązań, które pomogą dostosować ich modele biznesowe do ciągle zmieniających się potrzeb rynku.
Obserwując zmiany, które miały miejsce w przeszłości, ale też wybiegając w przyszłość, możemy stwierdzić, że technologia będzie odgrywać coraz to większą rolę we wszystkich branżach. Mając to na uwadze, opracowaliśmy kompleksowe rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby transformacji cyfrowej w sektorze finansowym. Fintin, nasza platforma finansowa, popycha różne branże, w tym motoryzacyjną, do kolejnego etapu technologicznego wyścigu. Wspieramy synergię między sektorem motoryzacyjnym i finansowym, oferując rozwiązanie, które pozwala na przedstawienie wybranego pojazdu wraz z opcjami finansowania.
Fintin – kompleksowa platforma finansowa wzbogaca doświadczenie klienta
Fintin to elastyczne rozwiązanie dedykowane branży finansowej, które dostosowuje się do indywidualnych potrzeb dostawców usług finansowych, dealerów samochodowych, brokerów oraz ich klientów. Dzięki gotowym do użycia elastycznym modułom można je dopasować do konkretnych wymagań.
Co ma do zaoferowania nasze rozwiązanie?
Spersonalizowana oferta
Personalizacja produktów finansowych to proces, który stale się rozwija, odpowiadając na oczekiwania współczesnych konsumentów. Spersonalizowane usługi znacznie skracają dystans między organizacją finansową a jej odbiorcami a także wzmacniają wzajemne zaufanie. Im bardziej ufamy dostawcy, tym chętniej udostępniamy nasze dane, aby otrzymać dostosowaną ofertę.
Fintin oferuje wielokanałową personalizację odpowiadając na stale zmieniające się wymagania klientów. Wykorzystuje analitykę danych i segmentację, aby jak najlepiej dopasować ofertę do ich potrzeb, oraz dostarcza całą bazę oferowanych usług.
Wirtualny sprzedawca to jeden z modułów naszej platformy finansowej, który ułatwia podjęcie decyzji o zakupie pojazdu i jego finansowania. Wybrany produkt jest już zintegrowany z najlepszą możliwą ofertą finansowania. Klient ma do wyboru różne pojazdy – każdy ze zdjęciem i opisem. Ponadto klienci mogą wyszukiwać konkretny samochód zgodnie z indywidualnymi wymaganiami.
Automatyzacja procesów
Ponieważ większość procesów biznesowych odbywa się teraz online, ich optymalizacja odgrywa kluczową rolę. Klienci oczekują, że innowacyjne rozwiązania będą bardziej przyjazne dla użytkownika, elastyczne i płynne. Nie chcą czekać dłużej na sfinalizowanie transakcji.
Fintin odpowiada na potrzeby klientów, przedstawiając ofertę finansową bez konieczności wychodzenia z domu. Dodatkowo rozwiązanie pozwala na interpretację języka naturalnego za pomocą AI i Machine Learningu oraz automatyzuje procesy klasyfikacji dokumentów i danych w nich zawartych.
Dzięki integracji z narzędziami wykorzystywanymi przez dział sprzedaży oraz otwartym źródłom danych, nasza platforma finansowa umożliwia skrócenie czasu procesu zakupowego, co znacznie zwiększa satysfakcję klientów.
Fintin, wykorzystując automatyzację, znacznie poprawia jakość obsługi klienta, czyniąc cały proces zawarcia umowy dużo prostszym i szybszym. Dodatkowo uzupełnia informacje w formularzu za użytkownika, pobierając dane z systemów zewnętrznych. Decyzja o przyznaniu finansowania jest też automatycznie weryfikowana, akceptowana i wysyłana do klienta do podpisu – całkowicie online.
Cross- i up-selling
Procesy cross- i up-sellingu w sektorze finansowym są często słabo zróżnicowane. Dział sprzedaży zazwyczaj koordynuje te działania z odpowiednimi zespołami w poszczególnych lokalizacjach, a zaangażowanie zespołu marketingu jest znacznie ograniczone. Sukces cross- i up-sellingu wymaga umowy o gwarantowanym poziomie usług, która określa uzupełniające się role sprzedaży i marketingu.
Fintin wykorzystuje najlepszą wiedzę o kliencie proponując dopasowane produkty. Dane zebrane podczas analizy zachowań klientów pozwalają na tworzenie i adaptację indywidualnych modeli segmentacyjnych.
Zastosowanie segmentacji pozwala nam dotrzeć do klienta z najlepszą ofertą, zmniejszając tym samym szanse na niepowodzenie transakcji. Oferowanie dodatkowych produktów i usług w ramach finansowania stało się integralną częścią rynku finansowania pojazdów.
Wsparcie posprzedażowe
Nasze rozwiązanie oferuje wsparcie posprzedażowe dla każdego klienta całkowicie online. Fintin dzięki swoim gotowym modułom dba o procesy posprzedażowe klientów związane z umowami i ich zobowiązaniami. Dzięki integracji wielu źródeł danych nasza platforma finansowa umożliwia szybką i bezpieczną realizację procesów zarządzania produktami. Gotowe moduły domenowe umożliwiają elastyczne wdrożenie rozwiązania dopasowanego do obecnego ekosystemu IT firmy.
Fintin to jedno miejsce, w którym można monitorować płatności klientów, zgłaszać roszczenia i śledzić ich postępy. Dzięki Fintinowi klient ma również możliwość zakupu dodatkowych produktów i usług w trakcie trwania umowy – wszystko po to, by zapewnić mu kompleksową opiekę.
Platforma finansowa wspiera cyfrową rewolucję
Sektor finansowy stoi przed wieloma wyzwaniami. Dzięki wsparciu nowoczesnych technologii może dostosować się do dynamicznych zmian biznesowych. Fintin to odpowiedź na ciągle zmieniające się potrzeby branży.
Jeśli chcesz zyskać przewagę konkurencyjną dzięki naszemu innowacyjnemu rozwiązaniu, skontaktuj się z nami.