Pozostało min

Panel Doradcy – Twój klucz do wzrostu sprzedaży

  • 14.11.2023
  • 3 min

Fintin korzysta z elastycznych modułów dostosowanych do unikalnych potrzeb dostawców usług finansowych, dealerów samochodowych, brokerów oraz ich klientów. Każdy z tych modułów zapewnia najlepszą możliwą obsługę klienta. Panel Doradcy gwarantuje omnichannelowe zarządzanie wszystkimi modułami, ale działa też jako osobny moduł oferujący wsparcie doradców finansowych w ich codziennej pracy.

Jak działa Panel Doradcy?

Panel Doradcy to moduł działający podobnie do systemu CRM (zarządzanie relacjami z klientami, eng: customer relationship management), który wspiera działania doradców finansowych. Zapewnia wygodny dostęp do wszystkich funkcjonalności platformy Fintin i jej modułów, aby zaoferować klientom najlepszą możliwą ofertę finansowania.

Dzięki funkcjonalnościom Panelu Doradcy, eksperci mogą skontaktować się z klientami, zweryfikować historię relacji, ich zainteresowania daną usługą, przygotować spersonalizowaną ofertę, czy przekazać umowę do podpisu – zarówno online, jak i tradycyjnie. Nasz moduł łączy oba te kanały interakcji z klientami, zapewniając jak najlepsze doświadczenie cyfrowe. Umożliwia też doradcom zarządzanie wieloma kanałami komunikacji, łącząc się z innymi modułami platformy Fintin.

Główne zalety Panelu Doradcy

personalizacja
indywidualne oferty
automatyzacja procesów
omnichannelowe wsparcie
elastyczne wsparcie
elastyczne zarządzanie
integracje
lepsza obsługa klienta

Panel Doradcy pozwala na wygodne rozpoczynanie interakcji, zapewnia dostęp do danych i umożliwia obsługę relacji z klientami – wszystko to z jednego miejsca. Pomaga to nie tylko zwiększyć produktywność pracowników, ale też zminimalizować czas oczekiwania klientów na rozwiązanie sprawy, zwiększyć ich satysfakcję i poprawić ogólne doświadczenie.

Panel Doradcy może działać jako osobny moduł, ale można go też automatycznie zintegrować z innymi modułami platformy Fintin, zarówno tymi front office (Wirtualny Salon, Aktywna Wtyczka, Cyfrowy Asystent), jak i back office (Obsługa Spraw). Zarządza relacjami z klientami od ich rozpoczęcia aż do sfinalizowania transakcji, znacznie ułatwiając codzienną pracę. To omnichannelowa obsługa wszystkich procesów oraz wsparcie pracy operacyjnej specjalistów ds finansowania i ubezpieczeń.

Główne zalety Panelu Doradcy

Panel Doradcy to swego rodzaju centrum dowodzenia dla doradców, konsultantów i dealerów, które pomaga im dbać o jak najlepsze relacje z klientami.

Oto główne zalety korzystania z Panelu Doradcy:

  • Personalizacja – możesz dobrać parametry modułu tak, aby dopasować narzędzie do swoich potrzeb, a przez to sprawniej obsługiwać klientów.
  • Indywidualne oferty – możesz budować różne propozycje, korzystając ze wszystkich opcji zgromadzonych w panelu sterowania, co wpływa na poprawę doświadczenia klientów.
  • Automatyzacja procesów – zautomatyzowane procesy i kompleksowa analityka pozwalają łatwo i szybko reagować na potrzeby klientów.
  • Omnichannelowe wsparcie – Panel Doradcy zapewnia ciągły i nieograniczony dostęp do innych modułów i usług.
  • Elastyczne zarządzanie – możesz testować różne parametry w systemie, aby przygotować spersonalizowaną ofertę.
  • Integracje – Panel Doradcy dobrze współpracuje z innymi modułami Fintin, co zapewnia niezakłócony przepływ cyfrowych doświadczeń użytkownika.
  • Lepsza obsługa klienta – dzięki temu modułowi możesz w szybki sposób zaproponować klientom najlepszą ofertę i potwierdzić wagę swojego doradztwa.

Fintin – modułowa platforma do kompleksowej obsługi finansowania

Fintin to innowacyjna platforma finansowa dopasowana do potrzeb dostawców usług finansowych, takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe, faktoringowe, czy leasingowe, a także firm e-commerce, dealerów samochodowych, brokerów oraz ich klientów. 

Dzięki gotowym modułom z łatwością dopasujesz propozycję finansowania do wymagań klienta. Nasza platforma umożliwia skorzystanie ze wszystkich dostępnych modułów lub tylko tych wybranych, dzięki czemu platforma może być wykorzystywana na wiele sposobów, zależnie od potrzeb. Jest to elastyczne, bezpieczne i zgodne z regulacjami  rozwiązanie, które można wdrożyć w wybranej konfiguracji – on-premise, hybrydowo lub w chmurze.

© 2024 - TUATARA. All Rights Reserved